فروشگاه اینترنتی فایل و پروژه های آماده

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پایان نامه

فروشگاه اینترنتی فایل و پروژه های آماده

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پایان نامه

پاورپوینت تجارت الکترونیکی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات36
حجم فایل2.225 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

  

1 تجارت الکترونیکی در اینترنت M.
Shadkam 2 تجارت الکترونیک چیست؟
تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW گفته می شود.

تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال داده‌ها بین دو طرف یک معامله تجاری می‌شود.
3 تجارت الکترونیک در اینترنت کمک می کند تا بتوانیم از محیط محدود به محیط بزرگتری راه پیدا کنیم! 4 فرق بین تجارت سنتی و الکترونیکی؟
کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است.

در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل معامله دیجیتالی است.
عوامل کالا، پرداخت و تحویل کالا میتوانند فیزیکی یا دیجیتالی باشند.
مشتری از طریق وب کلیه اقدامات خرید را انجام می دهد.
5 کاهش هزینه واسطه‌ها: خرید از طریق تجارت الکترونیک باعث کم شدن واسطه‌ها و ارزان شدن قیمت کالا می‌شود.
بخصوص خدمات بیمه، بهداشت، سرویسهای مالی کاهش می‌یابند.
کیفیت مدیریت را بالا می‌برد: مدیریت درست خط تولید، مدیریت زنجیره تولید تا فروش و سایر اعمال مدیریت را ارتقاء می‌دهد.
رقابت را افزایش می‌دهد، قیمتها را واقعیتر می‌کند و وسعت بازار را زیاد می‌نماید: تجارت الکترونیک باعث می‌شود فروشندگان و خریداران با اطلاعات زیادی که بدست می‌آورد بیشتر تجارت کنند و وضع بازار رونق بیشتری خواهد داشت.
انتخاب، راحتی و اعتماد مشتری بیشتر می‌شود: اعتماد مشتری که زیاد شود راحتی وقدرت انتخاب بیشتری پیدا خواهد کرد و در نتیجه بازار رونق بهتری پیدا خواهد کرد.
مزیتهای تجارت الکترونیکی 6 بعضی از منافع تجارت الکترونیکی (1) راحتی: سایتهای تجارت الکترونیکی در 24 ساعت شبانه‌روز و در 7 روز هفته در دسترس می‌باشند کاهش هزینها‌های داخلی: حذف واسطه‌ها، ارتباط غیر مستقیم با مشتری از طریق پست الکترونیکی بجای حضور و ارتباط مستقیم، توزیع اطلاعات کالا بر روی شبکه بجای تولید کاتالوگهای گرانقیمت.
کاهش هزینه‌های پرداخت: پرداخت الکترونیکی گاها تا 100 برابر ارزانتر از پرداخت سنتی است! افزایش سرعت مراحل فروش: شرکتهای تجارت الکترونیکی نقدینگی خود را سریعتر از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند و بسرعت کالا را توزیع می‌کنند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.